Pakalpojumi

Klientu atbalsts

Bojājumu pieteikšana

Sazinies ar mums

SIA "SkaTVis" Talsu iela 29
Ventspils, LV-3602



Abonentu daļas darba laiks
Pirmdien 09:00 - 12:00
Otrdien 09:00 - 12:00
Trešdien 09:00 - 12:00
Ceturtdien 15:00 - 18:00

 

SIA "SkaTVis" klientu apkalpošanas (abonentu) nodaļa
Tālr. 636-28853
un mob. 28349045

Dispečerdienests

Dispečerdienests strādā katru dienu (ieskaitot brīvdienas un svētku dienas) no 9:00 līdz 21:00
ar pusdienu pārtraukumu
no 14:00 līdz 15:00

 

Tālr. mob. 28349972

Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.


Informācija norēķiniem

 A/S "Swedbank" konts

LV75 HABA 0001 4080 4815 8

 A/S "SEB banka" konts

LV80 UNLA 0050 0123 7166 4

 A/S "DNB banka" konts

LV63 RIKO 0002 0120 0478 7

 A/S "Citadele banka" konts

LV18 PARX 0009 8340 3000 1

Bojājumu pieteikšana

Avāriju un bojājumu, kā arī citu pretenziju par kabeļtelevīzijas tīkla un interneta darbības tehnisko kvalitāti, gadījumos abonenti var vērsties SIA "SkaTVis" tehniskajā dienestā, zvanot dežūrējošam dispečeram pa tālr. 636-22460, 636-11819 un mob. 28349972
E-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

Dispečerdienests strādā katru dienu (ieskaitot brīvdienas un svētku dienas) no

9.00 līdz 21.00

ar pusdienu pārtraukumu no

14.00 līdz 15.00.

Brīvdienās un svētku dienās avāriju tehniskais dienests novērš tikai lielas kabeļu tīklu avārijas (dzīvojamo māju rajona, kvartāla vai vismaz veselas mājas mērogā).

Atsevišķu dzīvokļu bojājumus dispečerdienests reģistrē to turpmākai novēršanai darba dienās.
 
 
JURIDISKAJĀM PERSONĀM

Apkalpošanas līmeņi

  • „A” servisa līmenis ir iekļauts cenā:

-         bojājumu novēršanas laiks – esošās vai nākamās darba dienas laikā, bet ne ilgāk kā noteikts Līgumā,

-          bojājuma pieteikšanas laiks katru dienu no 9.00 līdz 21.00.

 

  • „B” servisa līmenis. Piemaksa par profesionālu servisu ir 75% no pakalpojuma cenas

-          bojājumu novēršanas laiks – 4 stundu laikā, bet ne ilgāk kā noteikts Līgumā,

-          bojājuma pieteikšanas laiks - 9.00 - 21.00, brīvdienās/svētku dienās.